neděle 19. června 2016

Díky, Běhej lesy!

Včera jsem si dala do těla a strávila odpoledne na závodě Běhej lesy Karlštejn. Očekávala jsem, že to bude super, strávím odpoledne venku s bandou nadšenců, mezi kterými nebudu za blázna, když se chci proběhnout 12 kilometrovou trasou kolem Karlštejna a lomu Velká Amerika.
A víte co? Předčilo to jakékoliv moje očekávání. :-)
Nejen, že jsem nasadila dobré tempo a běželo se mi skvěle, celá akce byla super podařená a já si ji pořád v hlavě přehrávám.

Zdroj: facebook Běhej lesy

Tak bych chtěla za to všechno poděkovat:
- za organizátory, kterým se nápad běhat lesy zrodil v hlavě a povedlo se jim ho parádně zrealizovat,
- za dobrovolníky pokřikující po trati otřepané motivační fráze, které ale stejně vždycky nakopnou - minimálně k úsměvu :-),
- za otevření lomu Velká Amerika při závodu a okouzlující přírodu tam dole v lomu,
- za pána, co mi pomohl na nohy, když jsem sebou při vybíhaní z lomu řízla,
- za meloun, co mně na trase chutnal snad nejvíc v životě, protože jsem ho akutně potřebovala :-),
- za úsměvy běžců - člověk vidí, že není "běhací pako" sám :-),
- za bandu lidí, která to po nás všechno uklidí tak, že nebude za pár hodin znát, že se v těch lesích něco dělo.

A také díky, moje holčičko Eliško, že jste si s tatínkem udělali prima odpoledne a děkuji ti, muži můj, že jsem si to mohla dopřát.
Jdu vymyslet, co poběžím příště. :-)

Hezký zbytek víkendu a sílu v nohách všem běhajícím.
Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat